The Journaling of Chu 198

yogurtfork79's blog

header photo

מה המשמעות של סרט תדמית ?

סרט תדמית הוא סרטון שתמיד מטרתו ליצור תדמית חיובית עבור העסק בעיני הלקוח. בין חסות בטלוויזיה וסרט תדמיתי ישנו הבדל גדול - הפרסומת "נכפית" על הצופה לעומת זה סרטון תדמית הינו מסר ממוקד שהיוזמה לצפות בו נלקחה על ידי הלקוח.

סרט תדמיתי זה כלי שיווק באינטרנט חדש באופן יחסי שהתחילו להשתמש בו ככלי שיווק באינטרנט בשנים האחרונות ומומלץ לעשות בו שימוש בעיקר לעסקים חדשים כי:

אין צורך בתקציב גבוה על מנת ליצור סרט תדמית לעסקים.

האינטרנט המהיר והטלפונים החכמים מאפשרים צפייה בסרטי תדמית ככתוכן משלים ללקוחות פוטנציאליים וניתן לצפות בו בכל מקום.

הצגת הסרט כהקדמה בפגישה עסקית, או בכנסים ותערוכות תורמת להעצמת הנראות של העסק.


חסכון אדיר בזמן! מסרים שאתם מעבירים בעל פה, פעם אחר פעם בבזמן שיחה עם לקוחות פוטנציאליים בזכות סרטון התדמית שלכם פשוט לא תצטרכו לעשות את זה יותר או שתעשו את זה פחות פעמים.



לסרט תדמית, אפילו אם הוא קצר, אמורה להיות אפקטיביות גבוהה פי כמה וכמה מחומר מודפס. סרטים מעבירים מידע במספר חושים בו זמנית דבר המקנה להם יתרון משמעותי מאוד בהשוואה ל כל אמצעי הסבר אחר.




אילו סוגים עיקריים של סרטי תדמית עיקריים יש?






סרטון תדמית אנימציה לעסק





סרטון תדמית אנימציה הוא סרטון שמטרתו יצירת דימוי חיובי עבור העסק בעיני הצרכן. בין פרסומות טלוויזיה וסרט תדמית אנימציה מתקיים פער מהותי - הפרסומת "נכפית" על הקהל ואילו סרט תדמית אנימציה זה הצהרה שיווקית ממוקדת שהבחירה לראות אותו נבחרה על ידי הלקוח.

סרטון תדמיתי הוא אמצעי מדיה חדש באופן יחסי אשר נפוץ בשנים האחרונות ומיועד בעיקר לעסקים חדשים בגלל ש:

אין צורך בתקציב גדול כדי להזמין סרטון תדמית אנימציה .

טכנולוגיית פס רחב והמכשירים הניידים מאפשרים צפייה בסרטי תדמית אנימציה כמידע מעשיר לצרכנים פוטנציאליים ומאפשרים צפייה בו בכל זמן ומקום.

הצגת הסרט כפתיח בכנס, תערוכה או פגישה עסקית תורמת תרומה אדירה לשדרוג התדמית העסקית.

חסכון עצום בזמן! דברים שאתם אומרים, שוב ושוב בפגישות עם לקוחות בזכות סרטוני תדמית לא יהיה צורך לעשות את זה יותר או אולי כן אבל הרבה פחות .



 



לסרט תדמית אנימציה, גם אם זה סרטון קצר, יכולה להיות אפקטיביות גבוהה יותר מחומר מודפס. סרטים יכולים להעביר תוכן בכמה חושים בו זמנית ובכך יתרונם המשמעותי בהשוואה ל כל כלי הסבר אחר.



 





סרטון תדמית לקידום אירוע





סרט תדמית לקידום אירוע הוא סרטון שהמטרה שלו לייצר רושם חיובי על העסק בעיני הלקוח הפוטנציאלי. בין פרסומות טלויזיה וסרטון תדמית לקידום אירוע יש הבדל עדיר - הפרסומות "נכפות" על האדם לעומת זה סרט תדמיתי לקידום אירוע הינו הכרזה שיווקית ממוקדת שהבחירה לראות אותו נבחרה על ידי הצרכן הפוטנציאלי.

סרט תדמיתי לקידום אירוע הינו אמצעי שיווק חדש יחסית שנהיה נפוץ ככלי שיווקי בעשר השנים האחרונות ומומלץ לעשות בו שימוש במיוחד לעסקים קטנים בגלל ש:

אין צורך בתקציב גדול על מנת ליצור סרט תדמיתי לקידום אירוע לעסקים קטנים.

אינטרנט מהיר בשילוב עם טלפונים חכמים מאפשרים צפייה בבסרט תדמית לקידום אירוע כמידע מעשיר ללקוחות פוטנציאליים וניתן לראות אותו בכל זמן.

הצגת הסרטון כפתיח בפגישה עסקית או תערוכה תורמת תרומה משמעותית להגדלת תדמית העסק.

חסכון עדיר בזמן! הסבר שאתם נותנים, פעם אחר פעם בבזמן שיחה עם לקוחות פוטנציאליים בזכות סרטוני תדמית לקידום אירוע לא תצטרכו לעשות את זה יותר או שתעשו את זה פחות פעמים.



 



לסרטון תדמית לקידום אירוע, אפילו לסרטון קצר, תהיה אפקטיביות גבוהה יותר בהשוואה לחומר מודפס. סרטונים יכולים להעביר מידע דרך מספר חושים בו זמנית ובכך יתרונם המשמעותי על כל אמצעי העברת מסר אחר.

סרטון תדמית למשקיעים מוסדיים



סרטון תדמית למשקיעים מוסדיים הוא סרט שהמטרה שלו יצירת תדמית חיובית עבור החברה בעיני הצופה. בין פרסומת טלויזיה וסרטון תדמיתי למשקיעים מוסדיים מתקיים הבדל גדול - פרסומות נכפות על המשקיע הפוטנציאלי לעומת זה סרט תדמית למשקיעים מוסדיים הינו מסר ממוקד שהבחירה לצפות ב

Go Back

Comment